2015. július 28., kedd

GLUTÉNMENTES VEGÁN KRUMPLIS POGÁCSA

Nem szoktam gyakran kekszet vagy sós ropogtatni valót sütni főleg nem nyáron amikor rengeteg gyümölcs és zöldség van de kenyeret se szeretek sokat adni a gyerekeknek úgyhogy egyik este kitaláltam, hogy a tartalmas salátánk mellé jó lesz vacsorára ez a kis könnyű pogácsa. Délutáni elfoglaltságnak is remek volt, fiúk gyúrtak, szaggattak és a végén magokkal diszitették a pogácsákat.

Hozzávalók:

30 dkg főtt krumpli
2-3 evőkanál kókuszolaj
30 dkg rizsliszt
2-3 dl rizstej
7 gramm sütőpor
2 nagy csipet só
3 evőkanál útifűmaghéj


A krumplit villával összetörtem majd az összes többi hozzávalóval összedolgoztam illetve összedolgoztam volna ha a fiúk hagyják de ezt ők akarták csinálni, kicsit pihenni hagytam, addig bekapcsoltam a sütőt és sütőpapírral kibéleltem egy nagy tepsit. Majd a fiúk pogácsa szaggatóval kiszaggatták a tömérdek mennyiségű pogácsát, diszitették napraforgómaggal, tökmaggal,lenmaggal.
180 fokon sült kb. 25 percig.Frissen finom, másnap már vesztett finomságából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése