2015. augusztus 5., szerda

ZÖLDBABOS FODROS KELES ZABFASIRT

Hirtelen ötletből született ez a fasírt.Az úgy volt, hogy volt egy fél medvehagymás tofum amit már jó lett volna felhasználni, meg volt egy csomó párolt ceruzabab amit szintén nem ártott volna felhasználni.Meg ugye volt egy éhes család aki feltekert a Budakeszi út legtetejére és farkaséhesen toporogtak :)


Hozzávalók:

fél csomag medvehagymás tofu de megteszi a natúr is
1 bögre apró szemű zabpehely
2 bögre párolt ceruzabab
2 teáskanál chia mag
3 evőkanál meleg víz
2 evőkanál szárított fodros kel por
gluténmentes vegán zsemlemorzsa
kókuszolaj
bors




Először is chia magot beáztattam a vízbe, hogy megkocsonyásodjon, majd a zöldbabot vágtam nagyon nagyon apróra,végül a tofut szétmorzsoltam és még villával is át törtem egy kicsit.
Amikor a chia kész lett, ez kb. 5 perc volt, egy tálban összeöntöttem a babot, tofut, chia magot, zabpelyhet, a kel port. Megsóztam, borsoztam és az egészet kézzel összegyúrtam,kis fasirtokat formáztam és meghempergettem a zsemlemorzsában, majd sütőpapírral bélelt tepsibe jó gazdagon meglocsolva olajjal 25-30 perc alatt 210 fokon készre sütöttem.Fokhagymás szójajoghurttal, fűszeres kölessel és lila hagymás paradicsom salátával ettük.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése