2015. március 4., szerda

Gabona kolbászos rakott brokkoli

Ma elég esélytelennek tűnt, hogy lesz-e ebédünk vagy sem. Norbi reggel jött haza ami eléggé kizökkenti a manókat akik már alig várták, hogy hazajöjjön,így persze csúszott a reggelünk pedig a szerda az egyetlen nap amikor korán kell kelnünk és korán kell aludnunk ebéd után mert Denivel délután minioviba járunk.
Aztán mégis valahogy lett ebédünk,egy rajz és egy papírvágás között sikerült egy kicsit haladni a rakott brokkolival :)

- 1 nagy fej brokkoli
- 1 csésze barnarizs
- 2 nagy fej hagyma felaprítva
- 4 gerezd fokhagyma felaprítva
- kokuszzsir
- gabonakolbász
- füstölt paprika
- lenmag
- szójatejföl
- só
- bors


Bekapcsoltam a sütőt 200 fokra.
A barnarizst feltettem sós vízben főni úgy hogy előtte egy kicsit megpirítottam kokuszzsirban.
A brokkolit rozsaira szedtem és szintén sós vízben roppanósra főztem.
Kokuszzsíron megpirítottam a hagymákat, majd szórtam bele egy jó evőkanálnyi füstölt paprikát, sóztam, borsoztam és felöntöttem egy bögre vízzel,majd pár perc múlva beletettem egy jó nagy darab gabonakolbászt szétmorzsolva. Így hagytam kis lángon főni egy negyed órát amíg összesűrűsödött.
Amikor minden elkészült, kikokuszzsiroztam egy nagy jénai tálat és beleraktam a rizs felét,majd rárétegeztem a brokkolikat és meglocsoltam a szószunk felével, majd ráraktam a rizs másik felét, végül a szósz maradékával locsoltam, majd a tetejét  megkentem tejföllel és megszórtam jó sok lenmaggal.
Kb. fél órát sütöttem majd egy picit állni hagytam h lehessen kockákra vágni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése