2015. március 2., hétfő

Paradicsomos vöröslencse rozmaringos tepsis krumplival

Paradicsomos vöröslencse tepsis krumplival 

-200 gr vöröslencse
- 1 kis üveg passata
- 1 fej aprított vöröshagyma
- 4 gerezd aprított fokhagyma
- 2 apróra vágott sárgarépa
-1 apróra vágott kis zeller
-oregano
-só
-bors
-olívaolaj
-1 kg krumpli
-rozmaring

Először is a krumplit meghámoztam,kis hasábokra vágtam,majd egy tepsit meglocsoltam olívaolajjal és beleraktam a krumplit,megsóztam és borsóztam,szárított rozmaringból morzsoltam rá. Fél pohár szűrt víz is ment rá,hogy el ne égjen.
200 fokon sült majdnem egy órát.
Közben olívaolajon megpiritottam együtt a hagymakat és a zöldségeket,10 perc után mindent az aprítóba dobtam,majd vissza a serpenyőbe,ráöntottem a paradicsomot és par perc főzés után hozzaadtam a lencsét.Kis lángon fél órát főztem majd sóztam és borsóztam,jol megszortam oreganoval.
A gyerekeim imádták,ferjem szinten.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése