2015. május 7., csütörtök

Sárga cukkinis zöldség krémleves pirított aszalt paradicsommal

Egyre többet vagyunk kint így egyre kevesebb idő jut a főzésre, úgyhogy ismét átálltam az esti előkészítésre. A kis családom nagyon szereti a krémleveseket gyakorlatilag bármilyen krémleves jöhet nekik.Így általában sosincs két egyforma krémlevesünk attól függ épp milyen zöldség vagy hüvelyes van otthon.

Sárga cukkinis zöldség krémleves pirított aszalt paradicsommal

1 nagyobb sárga cukkini
2 sárgarépa
1 fehérrépa
1 ujjnyi poré hagyma
3 gerezd fokhagyma

bors
olívaolaj
aszalt paradicsom
sörélesztőpehely


A zöldségeket nagyobb darabokra vágtam és a hagymákkal, fűszerekkel együtt egy lábasba raktam majd felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje a zöldségeket. Körülbelül 20 perc főzés után már megpuhulnak a zöldségek,ekkor átöntöm a turmixgépbe, leturmixolom.Újra ízesítem ha kell.Közben olívaolajon megpirítom egy kicsit az aszalt paradicsomot.Tányérba szedem a levest, megszórom sörélesztőpehellyel és aszalt paradicsommal, a legvégén gazdagon meglocsolom extra szűz olívaolajjal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése