2015. május 7., csütörtök

tejszínes kurkumás cukkinis gombás csicseriborsó

Nagyon szeretek kísérletezni,különböző zöldségeket összepárosítani esetleg hüvelyesekkel kombinálni.Fontos a gyerekeknek hogy hetente pár alkalommal teljes értékű fehérjét is egyenek, ezt vegán létünkre általában vagy gabona és csonthéjassal tesszük vagy gabona és hüvelyes kombinációval.Gyerekek imádják a hüvelyeseket főleg a csicseriborsót.

Tejszínes kurkumás cukkinis gombás csicseriborsó

30 dkg főtt csicseriborsó
1 nagyobb cukkini
6 darab nagyobb fej gomba
fél poré hagyma
4 gerezd fokhagyma
2 kanál sűrített paradicsom
fél doboz zabtejszín
kókuszolaj

bors
kurkuma


Kókuszolajon megpirítottam az aprított hagymákat, majd rádobtam a gomba darabokat, pár perc pirítás után hozzáadtam a kockázott cukkinit.Hagytam főni majdnem puhulásig majd fűszereztem,beleraktam a sűrített paradicsomot és a tejszínt is.Ha túl sűrű akkor egy kis vízzel szoktam felönteni mert úgy jó ha van szaftja.Pár perc múlva le veszem a tűzről.Barna rizzsel ettük és szezámmaggal szórtam meg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése